نوزاد من

مجله کودک و نوزاد

نوزاد من

مجله کودک و نوزاد

مجله کودک و نوزاد

چرا بر اعمال ما شهادت دادید

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۲۵ ب.ظ

✨📖✨ و قَالُوا لِجُلُودِهِمْ لِمَ شَهِدْتُمْ عَلَیْنَا ۖ قَالُوا أَنْطَقَنَا اللَّهُ الَّذِی أَنْطَقَ کُلَّ شَیْءٍ وَ هُوَ خَلَقَکُمْ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَ إِلَیْهِ تُرْجَعُونً (21 - فصلت)
⚡️و آن‌ها به اعضاء بدن گویند: چرا بر اعمال ما شهادت دادید؟ آن اعضاء جواب گویند: خدایی که همه موجودات را به نطق آورد ما را نیز گویا گردانید و او شما را نخستین بار بیافرید و باز به سوی او بازگردانیده می‌شوید.

💢⚜️ مواظب باشیم که حضرت حق دوربین مداربسته‌ای بر جسم همه‌ی ما بسته است که این دوربین تمام اعمال و نیّات ما را ضبط می‌کند و بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای همه فیلم زندگی ما را در قیامت بر ما بازپخش خواهد کرد.
مواظب باشیم که دوربین خدا مانند دوربین مداربسته بشر نیست، دستکاری کنیم تا ضبط نکند. دوربینی نیست که دلخوش شویم برای لحظه‌ای خراب شود تا آن لحظه را برای معصیت‌کردن انتخاب کنیم. دوربینی نیست که یک زاویه کور داشته باشد تا زمان گناه از زاویه عدسی او دور شویم تا حرکات ما ضبط نشود. هر چه نیک و خطا کرده‌ایم در آن ضبط شده است، پس چاره‌ای جز دست به دعاشدن و استغفار نداریم که از خدا بخواهیم از کرم و عنایتش ما را قبل از مرگ‌مان مورد رحمت خود قرار دهد و صحنه‌های معاصی‌مان را از فیلم زندگی‌مان پاک فرماید، تا با دیدن آن در قیامت شرمنده رحمتش نباشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۷
علیرضا امامی

نظرات  (۱)

۰۷ آبان ۹۸ ، ۱۸:۵۱ علی نخعی کوشه

این دوربین تمام اعمال ما را ضبط می‌کند. اما مثل دوربین‌های دنیایی امکان حذف بخش‌های بد آن هم وجود دارد. در توبه را خدا باز گذاشته است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی