نوزاد من

مجله کودک و نوزاد

نوزاد من

مجله کودک و نوزاد

مجله کودک و نوزاد

وحشتناک ترین لحظه ى زندگى، سرازیرى قبر

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۴۵ ب.ظ

وحشتناک ترین لحظه ى زندگى، لحظه ای است که انسان را در سرازیرى قبر می گذارند.

شخصى نزدامام صادق(ع) رفت و گفت من از آن لحظه بسیار می ترسم، چه کنم؟

✅ امام صادق(ع) فرمودند:

زیارت عاشورا را زیاد بخوان.

آن مرد گفت چگونه با خواندن زیارت عاشورا از خوف آن لحظه در امان باشم؟

امام صادق(ع) فرمود: 

مگر در پایان زیارت عاشورا نمى خوانید اللهم ارزقنى شفاعة الحسین یوم الورود؟

یعنی خدایا شفاعت حسین(ع)را هنگام ورود به قبر روزى من کن.

زیارت عاشورا بخوانید تا امام حسین(ع) در آن لحظه به فریادتان برسد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۲
علیرضا امامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی